O Concello presenta as Escolas Municipais Deportivas e Culturais

O Concello de Ares continúa o seu compromiso de fortalecer a oferta de actividades para promover a cultura e o deporte a través das súas escolas municipais para o curso 2023-2024, que suman un total de 14 propostas, ademais das 6 actividades deportivas municipais que comezaron o 1 de setembro.

ESCOLAS DEPORTIVAS:

• Xadrez
  • Tenis
  • Minibaloncesto
  • Xogos e predeporte en Cervás
  • Tenis de Mesa
  • Patinaxe
  • Voleibol
  • Vela Lixeira
  • Danza Moderna

ESCOLAS CULTURAIS:

• Debuxo e Pintura Infantil
  • Francés
  • Gaita e Percusión

As actividades levaranse a cabo no pavillón deportivo, nas instalacións municipais destinadas a cursos, ou en diversos centros sociais das parroquias.

As solicitudes de inscrición deberán realizarse en liña a través do sitio web municipal www.concellodeares.gal . O período de inscrición para residentes empadroados será a partir do 11 de setembro, mentres que para aqueles que non o están, comezará o 20 de setembro. As prazas asignaranse por orde de inscrición ata completar os grupos.

En canto ao pago da matrícula, o prezo é de 9,57 euros para os empadroados en Ares e de 17,93 euros para os non empadroados.

Como en anos anteriores, o Concello ofrece descontos e mesmo exencións de cotas para familias numerosas ou con recursos económicos limitados. Neste sentido, aplicarase un desconto do 50% na matrícula e na actividade de menor custo en caso de tres ou máis inscricións, e un desconto do 50% en todas as actividades para familias numerosas. As actividades e a matrícula serán gratuítas para as familias con recursos económicos limitados, previa presentación da documentación correspondente.

Para obter máis información sobre as tarifas, horarios e normativas, pódese consultar no sitio web do Concello de Ares www.concellodeares.gal, na sección de Escolas Deportivas e Culturais 2023-2024.

ESCOLAS CONVENIADAS CON DIFERENTES ENTIDADES

Ademais das actividades para nenos e adultos organizadas polas Concellerías de Deportes e Cultura de Ares, o concello colabora estreitamente con diversas entidades para ofrecer Escolas Conveniadas. Isto lógrase grazas á cooperación entre o Concello e os clubs e asociacións locais, e mesmo da comarca. Algunhas destas escolas inclúen a Escola de Danza Comp-Arte, a Escola de Tenis de Mesa Cidade de Narón, a Escola de Vela Lixeira co Club Náutico de Ares, a Escola de Música Laura Morgade, o Grupo de Gaitas Aresán e a Banda de Gaitas Ría de Ares.

OUTRAS ESCOLAS DE INTERESE EN ARES

Ademais destas propostas, o Concello tamén informa sobre outras escolas ou actividades non municipais que poden resultar de interese, como a Escola de Fútbol 8 do Numancia ADR, a Escola do Club de Remo de Ares, a Escola de Atletismo de Paula Mayobre, a Escola Club Loita Ares Top Gym, a Escola de Música Xábrega, a Escola BTT Pulpeiros Mugardos ou Kaiak e Pádel Surf no Club Marítimo de Redes.

ACTIVIDADES DEPORTIVAS

A oferta das escolas deportivas e culturais compleméntase coas 6 actividades deportivas que se están levando a cabo desde o 1 de setembro:

• Pilates en Ares e en Chanteiro
  • Ximnasia en Caamouco e Cervás
  • Tonificación
  • Zumba
  • Ioga
  • Baile Latino

A inscrición nestas actividades segue un procedemento similar ao establecido para as escolas. Se desexas obter información sobre as prazas que aínda poidan estar dispoñibles nestas actividades, podes poñerte en contacto a través do correo electrónico: deportes@concellodeares.com ou cultura@concellodeares.com

As solicitudes de inscrición realizaranse no seguinte FORMULARIO DE INSCRICIÓN: https://forms.gle/ucEWWKpmbD3rgQgY6

TRIPTICO ESCOLAS MUNICIPAIS DEPORTIVAS 2023-2024 en pdf