O Campus Chiquibasquet clausura a súa programación deportiva

Comparte esta nota de prensa

Os rapaces e rapazas viviron hoxe a última sesión formativa e, tamén, o acto que pon o punto e final ó Campus deste verán.

Despois de toda unha semana de sesións para a mellora da práctica do baloncesto, o Campus Chiquibasquet rematou esta mañá a súa actividade no verán de Ares a través do acto de clausura organizado no pavillón polideportivo municipal. A el acudiron os concelleiros José Juan Vilar e Olimpia Marcos, en representación do Concello, e tamén estivo presente Chiqui Barros, promotor do Campus.

Tanto eles coma os monitores fixeron entrega no día de hoxe dos diplomas acreditativos a todos os xogadores e xogadores de entre 5 a 18 anos, preto de 60 nesta edición, que participaron nas xornadas de adestramento e aprendizaxe; un número moi positivo e que reflicte a evolución da iniciativa en Ares dende os seus inicios, 14 anos atrás, ata a actualidade.

O Campus pechouse despois de 5 días onde se conxugaron actividades lúdico-educativas de mellora técnica e táctica distribuídos en grupos en función de idades e niveis de vinculación co baloncesto.

A iniciativa, materializada co esforzo conxunto do Concello, o Campus de Chiqui Barros e a Federación Galega de Baloncesto, contou tamén coa presenza de entrenadores profesionais, coordinados co propio equipo de monitores de Chiqui Barros.

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado