Ares organiza unha viaxe a Cerceda para gozar do seu parque acuático.

A Concellaría de Cultura organizou esta actividade para o 28 de xuño, que inclúe no seu prezo transporte, desprazamentos e a asistencia de monitores.

As inscricións abriranse o 19 de xuño de maneira presencial na biblioteca municipal de Ares.

A área de Cultura do municipio anunciou unha nova proposta que permitirá ás familias e aos mozos aproveitar ao máximo o Aquapark de Cerceda, a única instalación de entretemento acuático deste tipo en Galicia.

A veciñanza terá a oportunidade de gozar da emoción dos tobogáns acuáticos, os tubos e as pistas múltiples, ou simplemente relaxarse nos jacuzzis e as piscinas infantís.

A viaxe está programado para o mércores 28 de xuño e inclúe tanto o transporte como a entrada ao parque acuático no prezo. Preparouse un autobús especial que sairá da Porta do Sol (preto de Froiz de Ares) ás 11:30 horas e regresará desde Cerceda ao redor das 19:30 horas.

Os prezos variarán segundo a idade dos participantes:

• Para os nados entre 2019 e 2023: o prezo é de 9 euros (sempre acompañados por un adulto).
  • Para os nados entre 2012 e 2018: o prezo é de 13 euros (sempre acompañados por un adulto).
  • Para os nados antes de 2011: o prezo é de 17 euros. No caso dos mozos de 12 a 18 anos que non viaxen cun adulto, deberán presentar unha autorización de saída.

Durante o traxecto, haberá monitores dispoñibles para atender aos menores que viaxen sós, e tamén estarán presentes nas instalacións para atender a calquera incidente que poida xurdir.

A comida non está incluída no prezo, polo que se pode levar desde casa ou aproveitar os servizos do bar ou quiosco dentro do parque.

Se estás interesado nesta proposta da Concellería de Cultura, poderás reservar a túa praza a partir do 19 de xuño, de forma presencial na biblioteca municipal de Ares, e deberás abonar o importe correspondente ao momento da inscrición.