Ares divulga en Equiocio o seu patrimonio turístico

Na cerimonia de apertura do certame de hípica, que ten lugar en Covas, Ares inaugurou esta mañá a súa propia caseta de información, coa presenza do alcalde, Julio Iglesias, e a concelleira de Turismo, Lucía Blanco. O stand de Ares tamén contou coa visita do presidente da Xunta, Alfonso Rueda, que participou no acto inaugural de hoxe.

O arranque do evento destaca como unha oportunidade para as localidades rexistradas no xeodestino Ferrolterra-Rías Altas para amosar as súas potencialidades turísticas. Co obxectivo de aumentar esta visibilidade, a concellaría de Turismo coordinou a instalación da caseta de Ares por terceiro ano consecutivo, coa apertura oficial que tivo lugar hoxe no campo de As Cabazas, e que se estenderá ata o domingo, 6 de agosto.

A caseta de Ares foi deseñada para consolidar e incrementar o posicionamento turístico do municipio, aproveitando a crecente popularidade do evento hípico, que cada ano gaña maior relevancia tanto no ámbito deportivo como no social.

Neste stand dedicado a Ares, os visitantes poderán atopar unha ampla variedade de información sobre o Ares Indiano, unha celebración de gran significado cultural e turístico para a localidade; así como explorar todo tipo de detalles sobre o patrimonio arquitectónico, incluíndo xoias como o Mosteiro de Santa Catalina; ou afondar nas tradicións mariñeiras, con elementos tan característicos como as cabrias de Redes. Ademais, os amantes do mar poderán descubrir roteiros marítimos no M. Presas, mentres que os afeccionados ao sendeirismo atoparán folletos detallados sobre os roteiros costeiros do municipio.

Lucía Blanco, concelleira de Turismo, expresou a oportunidade que representa a participación da localidade en Equiocio, resaltando a importancia de fortalecer vínculos con outros municipios e o sector deportivo e cultural da comarca a través deste evento. Nas súas declaracións, tamén salientou que o obxectivo primordial do Concello durante Equiocio é proxectar a riqueza natural, arquitectónica e cultural de Ares. Ademais, subliñou o propósito de reafirmar o lugar que ocupa Ares no xeodestino de Ferrolterra Rías Altas.