O evento deportivo do Campus Chiquibasquet chegou á súa conclusión o pasado venres, marcando o peche doutra tempada de verán para os mozos deportistas.

Despois dunha semana completa dedicada a mellorar as súas habilidades no baloncesto, o Campus Chiquibasquet culminou cunha cerimonia de clausura no pavillón polideportivo municipal de Ares. A concelleira Alma Barrón, en representación do Concello, e o impulsor do Campus, Chiqui Barros, estiveron presentes no evento.

Durante a cerimonia, tanto os monitores como as autoridades presentes outorgaron diplomas acreditativos aos aproximadamente 50 xogadores de entre 5 e 18 anos que participaron nas sesións de adestramento e aprendizaxe. Este número reflicte o crecemento da iniciativa en Ares, desde os seus inicios hai 15 anos ata a actualidade.

O Campus, que durou 5 días, ofreceu unha combinación de actividades lúdicas e educativas para mellorar as habilidades técnicas e tácticas dos participantes, agrupados segundo a súa idade e nivel de experiencia no baloncesto.

A colaboración entre o Concello, o Campus de Chiqui Barros e a Federación Galega de Baloncesto foi fundamental para levar a cabo esta exitosa iniciativa, que tamén contou coa presenza de adestradores profesionais coordinados co equipo de monitores de Chiqui Barros.