A XXXI Milla Urbana volveu ao noso municipio para encher a Praza da Igrexa!

O paseo marítimo foi o escenario perfecto para esta xornada deportiva, onde familias, veciños e visitantes uníronse para gozar dunha visión lúdica e interxeracional do deporte.

O día obsequiounos cunha climatoloxía perfecta e o evento non só promoveu a actividade física e o espírito competitivo, senón que tamén reafirmou que é un dos encontros máis esperados do ano na nosa localidade, con 485 participantes!

A cerimonia de entrega de premios foi un momento de celebración, recoñecendo aos destacados atletas de todas as categorías, desde o corredor máis novo ata o máis veterano. A emoción foi palpable mentres as concelleiras Alma Barrón, Lucía Blanco e Vitoria Montenegro outorgaron os  recoñecementos aos gañadores e gañadoras!

Podes consultar todos os resultados nesta ligazón: https://www.carreirasgalegas.com/results/xxxi-milla-urbana-concello-de-ares/wKmn2GmY

Resultados en PDF: XXXI MILLA URBANA CONCELLO DE ARES 2023 en pdf