O Concello anuncia as Actividades Deportivas Municipais que estarán dispoñibles a partir de Setembro

Levaranse a cabo dous períodos de inscrición: un comezará o martes 15 de agosto para os residentes empadroados/as, e o outro iniciarase o 22 de agosto para aqueles que non están empadroados/as.  Ambos os procesos manteranse abertos ata que se completen os grupos.

A Concellería de Deportes informou sobre as actividades municipais que estarán dispoñibles a partir do 1 de setembro, ampliando así a duración das mesmas ao longo de varios meses.

Despois do verán, Ares ofrecerá diversas sesións de pilates no centro urbano e en Chanteiro, clases de ioga na Casa da Xuventude, sesións de ximnasia en Caamouco e Cervás, ademais de tonificación e zumba no pavillón polideportivo local. Esta ampla oferta está dirixida principalmente a persoas maiores de 14 anos e representa unha excelente oportunidade para involucrarse na práctica deportiva máis aló do período escolar.

O proceso de inscrición comezará a mediados deste mes en dúas fases, ambas dispoñibles ata que se enchan as cotas en cada grupo. O primeiro período de inscrición iníciase o martes 15 de agosto, para os empadroados/as, e o segundo arrinca o 22 de agosto, para aqueles que non están empadroados/as.

As inscricións realizaranse en liña a través do sitio web municipal www.concellodeares.gal, completando o formulario que estará na sección de Actividades Deportivas Municipais 2023-2024. Posteriormente, o departamento de Deportes comunicarase individualmente cos interesados por correo electrónico para informarlles sobre os próximos pasos administrativos, a dispoñibilidade de prazas e a data de inicio das actividades.

Entre o 1 e o 15 de setembro, durante os días de inicio e peche (ambos inclusive), levarase a cabo o pago da matrícula e a cota mensual das actividades anunciadas. Aplicaranse dúas tarifas de matrícula: unha de 9,57 euros para os empadroados/as e outra de 17,93 euros para os non empadroados/as.

Nun esforzo por facilitar o acceso ás actividades deportivas municipais, o Concello implementará tres tipos de descontos nas cotas:

• Desconto do 50 % na matrícula e na cota da actividade de menor custo para familias con 3 ou máis membros rexistrados da mesma unidade familiar.
  • Desconto do 50 % na matrícula e en todas as actividades para familias numerosas.
  • Exención de custos para familias con dificultades económicas (suxeita a solicitude previa, verificación e informe emitido polos Servizos Sociais municipais).

A Concellería de Deportes sinalou que a partir de setembro, a oferta municipal completarase coa presentación das tradicionais escolas deportivas municipais, que comezarán en paralelo ao ano escolar e concluirán o 31 de maio.

INFORMACIÓN ACTIVIDADES en pdf: TRIPTICO ACTIVIDADES MUNICIPAIS DEPORTIVAS 23-24 en pdf

FORMULARIO DE INSCRICIÓN: https://forms.gle/AvCSUyCR541RPeL57