Non esquezas aproveitar a oportunidade para explorar a beleza da costa de Ares a bordo do barco M. Presas!

O servizo de roteiros en barco pola ría estará dispoñible ata o 15 de outubro, así que aínda tes tempo para gozar desta experiencia única.

Durante estes paseos, poderás descubrir os tesouros costeiros de Ares, como as impresionantes rocas das Illas das Mirandas, o maxestoso Mourón e o pintoresco porto de Redes. Ademais, terás a oportunidade de mergullarte na esencia da vida pesqueira e mariñeira, observando nasas e outros utensilios de pesca tradicionais.

Esta iniciativa municipal “Ares desde o Mar” ten como obxectivo resaltar o valor do patrimonio litoral e promover a cultura mariñeira local. Tamén busca fomentar o turismo sostible e o respecto pola nosa contorna marítima.

Os horarios son flexibles, con saídas pola mañá e pola tarde durante as fins de semana. Se tes un grupo ou familia interesada en realizar unha travesía fóra destes horarios, podes facer unha reserva especial.

Para obter máis información e reservar o teu lugar, podes contactar a través dos teléfonos 609 224 223 e 981 468 259 ou visitar a Oficina de Turismo.

Non deixes pasar esta ocasión de gozar da boa climatoloxía mentres exploras a fermosa costa de Ares desde unha perspectiva única.

Esperámoste a bordo do M. Presas!

Accede á información completa aquí: https://concellodeares.com/es/ares-da-comienzo-al-servicio-de-rutas-turisticas-en-barco-por-la-ria/