ACTIVIDADE +70

• Destinado a mellorar hábitos saudables en persoas de idade avanzada.
  • Alternativas saudables no día a día, apoiándonos no exercicio físico, a psicoloxía e a alimentación.
  • Un estilo de vida activa para vivir mellor.

Que é + 70? Actividade interdisciplinar para MAIORES DE 70 ANOS empadroados no Concello de Ares.

• Educación Física. O obxetivo é mellorar a funcionalidade do organismo a través de exercicios de forza, movilidade articular, equilibrio, coordinación, resposta cardiorespiratoria, etc.
  • Psicoloxía. Dotar de ferramentas para manter a motivación cotiá, a xestión da información, valorar a importancia da relación social e afectiva, etc.
  • Alimentación. Presentaremos ideas e información contrastada para saber empregar o potencial terapéutico do proceso de nutrición.
  • Fisioterapia. Axudar a entender as múltiples afeccións que soen presentar, así como mostrar sinxelos tratamentos/consellos para mellorar a dor/limitación funcional fundamental nestas idades.

Cando? Venres, de 10 a 11 horas da maña no Pavillon Deportivo Municipal

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS: Venres 24 de novembro de 10.00 a 11.00 horas (anotarse nos Servizos Socias ou no Teléfono 981448354)

Inscricións : Servizos Sociais do Concello de Ares.

Prezo da actividade: 10€/mes (unha vez confirmada a praza)

Número de prazas: 15

Nov 24 2023