Este venres, 28 de outubro, ás 20:00 horas, temos unha cita co Trasno do Xuncal no salón de actos da Alianza Aresana!

Comparte esta nota de prensa

O grupo da Cova do Trasno representará esta obra teatral que, ademais, converte a Ares nun dos seus protagonistas: agroman lugares fundamentales da nosa localidade, pero tamén moitas lendas, conflitos e persoeiros propios. Unha oportunidade perfecta para botar unhas risas e desfrutar do teatro!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado