COMPOSTAXE DOMÉSTICA CONCELLO DE ARES

Comparte este evento

Se resides nunha vivenda illada que conte cun mínimo de 25 m2 de parce4la, xa podes facelo.

De Balde !!!!

SOLICITUDE DE COMPOSTEIRO INDIVIDUAL NO CONCELLO DE ARES

Solicitude de participación no marco do programa da “Compostaxe doméstica no Concello de Ares”, e compromiso de colaborar co Concello no seguimento do seu uso.

Actuacións financiadas pola Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, en materia de biorresiduos de competencia municipal, cofinanciadas polo fondo europeo relativo ao Mecanismo de recuperación e resilienciada UE no marco do Plan de recuperación, transformación e resiliencia, financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU, para os anos 2023-2024.

O Concello entregará un composteiro a cada vivenda solicitante, xunto coa formación a domicilio para o seu bo uso. As solicitudes recibidas pasaran a unha lista de agarda ata ser atendidas.

Dirección: Av. Saavedra Meneses, 12, 15624 Ares, La Coruña

Teléfono: 981 46 81 02

FORMULARIO ONLINE: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScHTWk_pWqjsH-HCSnsmB2fzzrwZ2UMSM7_iueq5AB5gmfKeA/viewform

Pódeche interesar...