JULIO IGNACIO IGLESIAS REDONDO, ALCALDE DO CONCELLO DE ARES, POR MEDIO DO PRESENTE FAI SABER:

Ante a emisión dun aviso de alerta por parte da Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) debido a fenómenos meteorolóxicos adversos na rexión de Galicia, cun nivel de ALERTA VERMELLA que afecta especialmente á provincia da Coruña, caracterizado por refachos de vento de extrema intensidade (forzas 8 e 9) e ondas alcanzando alturas de ata 9 metros, que impactarán con especial forza no día de hoxe na franxa horaria de 21:00 a 00:00 horas, é necesario tomar as seguintes medidas de precaución:

• Procederase ao peche temporal do Parque Rosalía de Castro e do Paseo do parque fluvial do río Xunqueira, como medida preventiva ante o risco de caídas de ramas e/ou árbores.

Ademais, recoméndase encarecidamente á poboación que siga estas indicacións para garantir a súa seguridade:

• Evitar calquera actividade relacionada co mar, como navegar, pescar ou practicar deportes acuáticos.
  • Manterse afastado de zonas expostas, como paseos marítimos, diques, praias e cantís.
  • Respectar as indicacións dos axentes de seguridade e os cordóns de seguridade establecidos.
  • A pesar da impresionante natureza da ondada, absterse de parar para sacar fotografías.
  • Nas vivendas, asegurar portas, xanelas e toldos para previr danos materiais.
  •  Retirar obxectos inestables, como macetas e adornos, dos balcóns.
  • Manterse afastado de edificios en mal estado ou estruturas inestables ao aire libre.
  • Prestar especial atención a árbores, postes e mobiliario urbano que poidan caer ou desprazarse na vía.
  • Nos vehículos, suxeitar firmemente o volante e evitar desprazamentos innecesarios.
  • Nos vehículos con carga, asegurala adecuadamente para evitar accidentes e desprendementos.

Estas medidas e recomendacións son esenciais para garantir a seguridade da poboación en situacións de alerta meteorolóxica de nivel vermello, onde as condicións climáticas son particularmente perigosas. Por favor, sígaas rigorosamente e estea atento ás actualizacións da AEMET para manterse informado sobre a evolución da situación.

O alcalde,

Aso. Julio Ignacio Iglesias Redondo