ARES DESDE O MAR 2022 NAVEGA CONNOSCO

Comparte este evento

Do 15 de Xuño ao 15 de outubro

Todas as fins de semana en horario de mañá e tarde, rutas pola ría.

Entre semana, reservas con 3 días de antelación

PREZOS:
Adultos: 15€
Menores: 8€

RESERVA GRUPOS (12 PAX)
Con 3 días de antelación 120€

Contacto e reservas:
Barco: 609224223
Oficina de Turismo: 981468259

Sube a bordo do PRESAS e goza da costa aresá

A tarrafa Presas é unha embarcación doada ao concello no 2008, por un armador aresán, e rehabilitada posteriormente ao abeiro de axudas da Consellería do mar.

Ao longo do 2013 utilizouse como aula do mar dentro da especialidade mariña do obradoiro de emprego promovido polos concellos de Ares e Fene.

Xa a partir do 2015 comenzou a navegar pola nosa ría permitindo, a través de rutas turísticas, poñer en valor a súa riqueza paisaxística e achegar a cultura mariñeira aresá a todas as persoas que nos visitan e a nosa propia veciñanza.

DÍPTICO en pdf

Pódeche interesar...

CAMIÑA POLA IGUALDADE! 2024

9 DE MARZO Saídas e chegadas dende a praza da constitución Elixe o teu percorrido e inscríbete! RUTA 1: Andaina – 10 kms aprox. –