Aínda non tiveches ocasión de achegarte a ver as obras que participaron no XV Concurso de Pintura Manuel Rebón?

Comparte esta nota de prensa

O domingo, 25 de setembro, será a derradeira oportunidade para facelo no acto oficial de clausura da exposición do certame!

Organizarase nas instalacións do CIRS de Cervás ás 19:00 horas e, ademais, incluirá a entrega de premios aos gañadores.

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado