Aínda non sabes sobre as actividades programadas na Biblioteca Municipal polo Día das Letras Galegas? Toma nota na túa axenda destas interesantes propostas!

O luns 15 de maio, levarase a cabo o taller de lettering “A arte de debuxar as letras”.

Esta actividade creativa consiste en debuxar letras utilizando diferentes tipografías para crear unha obra visualmente atractiva. Está dirixida a nenos e adultos a partir dos 8 anos e desenvolverase a partir das 17:00 horas. A entrada é gratuíta, pero é necesario inscribirse previamente na Biblioteca Municipal.

Doutra banda, o luns 22 de maio presentarase a obra “A Viaxe Feliz de Ramón Sanfiz”, a cargo da compañía Fantoches Baj.

Este espectáculo conta a historia de Ramón Sanfiz, un aventureiro e percusionista dunha orquestra de baile da Mariña lucense, quen se dispón a percorrer un novo itinerario co seu triciclo. Ao longo da súa viaxe desde o seu pobo natal, San Andrés de Teixido, Ramón comparte as diferentes historias que aprendeu dos habitantes que se atopou no camiño.

Para a narración utilízanse diferentes técnicas do teatro de rúa, como a música, os monicreques, os romances e o kamishibai. Está dirixido a nenos e adultos a partir dos 6 anos e comezará ás 18:00 horas. A entrada é de balde e sen necesidade de inscrición previa.