A tempada navideña contará este sábado coa apertura do Belén de O Tilo, unha iniciativa da asociación cultural aresán que recrea un Belén hebreo, consolidado como referente tanto en Ares como en toda a comarca.

A inauguración está programada para este sábado 2 de decembro ás 20:00 horas, coa participación do alcalde e concelleiros, quenes se unirán aos voluntarios de O Tilo, os artífices de dar vida a este proxecto no municipio.

Situado na sede da entidade, na rúa María 182, o Belén de O Tilo exhibirá ao redor de 300 figuras nunha exposición que abarca máis de 50 metros. A organización do Belén inclúe tanto escenas fixas, como a recreación da Anunciación ou o Misterio, como escenas móbiles que representan bloques temáticos con figuras asociadas a diversas actividades da época. Estas inclúen a vendima, a labranza, os oficios da época e os seus fogares, que se desprazan pola mesa que representa o Nacemento.

Tras a apertura deste sábado, o Belén estará aberto ao público todos os días, de luns a domingo, de 16:30 a 20:00 horas, ata o 7 de xaneiro, agás datas particulares como Noiteboa, Nadal, Fin de Ano, Aninovo, a véspera de Reis e o día de Reis.

Como en anos anteriores, a asociación local ofrece visitas a grupos e centros escolares que o desexen. A este respecto, os responsables únicamente piden que os interesados se poñan en contacto para poder concertar dita visita e abrir, así, pola mañá. Para iso, poñen a disposición dos centros o teléfono 669 404 425 ou o correo electrónico sceltilo@gmail.com.

A entrada ao Belén de O Tilo é, como sempre, de balde.