A Concellería de Cultura anunciou unha variada programación de actividades para que Ares celebre os tradicionais Samaín e Magosto

Estas actividades culturais levaranse a cabo desde o xoves 26 de outubro ata o domingo 5 de novembro e brindarán días cheos de diversión, especialmente deseñados para toda a familia, e sobre todo os máis pequenos, cun toque de “terror”.

Dentro da programación presentada hoxe, destaca a transformación da Alianza Aresana nun espazo máxico e aterrador. Así, as instalacións onde se atopa a biblioteca municipal acollerán tres obradoiros de buscapistas e dous obradoiros tematizados destinados aos máis pequenos/as.  Estes talleres teñen un custo de 3 euros por neno/a (excepto o taller do venres 3, que ten un custo de 4 euros), cun desconto do 50% para familias numerosas. Ademais, desde o luns 30 de outubro ata o luns 6 de novembro, haberá un photocall dispoñible para que aqueles que visiten a biblioteca poidan tomar fotos coa atmosfera festiva.

Os talleres “buscapistas” levaranse a cabo o xoves 26 de outubro para nenos/as de 3 a 5 anos ás 19:30 horas, o venres 27 de outubro para nenos/as de 6 a 10 anos ás 20:00 horas, e o martes 31 de outubro para nenos/as de 11 a 14 anos ás 20:00 horas. En todos os casos, é necesario facer unha reserva previa a través da páxina web municipal www.concellodeares.gal e débese levar unha lanterna á actividade. O período de inscrición estará aberto a partir de mañá, día 18 de outubro ás 18:00 horas.

Para os talleres “monstruosos”, organizaranse en dúas quendas segundo a idade: un o xoves 2 de novembro ás 16:30 horas para nenos/as de 4 a 6 anos e outro o venres 3 de novembro ás 18:00 horas para nenos/as de 7 a 9 anos. Tamén se require inscrición previa a través da páxina web do Concello www.concellodeares.gal, e os nenos/as poden asistir caracterizados para a ocasión. O prazo de inscrición abrirá o día 25 de outubro ás 18:00 horas.

O peche da programación municipal levarase a cabo o domingo 5 de novembro e ofrecerá unha tarde chea de actividades na Praza da Constitución (ou na pista cuberta do CPI As Mirandas en caso de choiva) a partir das 17:00 horas. As actividades incluirán talleres de manualidades, un photocall da S.C. O Tilo, xogos inflables, un concurso de cabazas, un espectáculo musical infantil e, por suposto, unha deliciosa oferta de castañas asadas, que é parte esencial da celebración do magosto.