A Concellaría de Comercio presenta a Cuarta Edición do “Mercares” Centrada en dinamizar o Consumo Local

86 establecementos locais súmanse á iniciativa do Concello para promover as compras na hostalería e comercios

Seguindo a tradición de edicións anteriores, a iniciativa levarase a cabo desde o 1 de decembro de 2023 ata o 31 de xaneiro de 2024, coa distribución de ao redor de 280 vales-rascas e premios por un valor total de 5.000

A Concellaría de Comercio de Ares organiza a cuarta edición do “MercAres”, unha iniciativa deseñada para fomentar o consumo de proximidade e fortalecer os vínculos entre os comercios locais e a veciñanza. Na presentación levada a cabo esta semana no consistorio, a concelleira de Comercio, Lucía Blanco, deu a coñecer os detalles desta campaña.

A edil, destacou “a resposta tan favorable obtida nas edicións previas, tanto por parte dos comercios locais como da veciñanza” e a importancia do MercAres como unha “ferramenta para coidar e fortalecer o tecido comercial máis próximo a nós”.

A nova edición do MercAres levarase a cabo desde o 1 de decembro de 2023 ata o 31 de xaneiro de 2024, presentando vales-rascas con premios que varían entre 5, 10 e 20 euros, alcanzando sumas de 100 e 500 euros, sendo esta última a máxima contía posible. A Concellaría de Comercio detallou que se distribuirán 280 vales, sumando un total de 5.000 euros en premios.

Cada compra que exceda os 10 euros nos establecementos participantes outorgará aos clientes un vale-rasca, brindando a oportunidade de gañar diversos premios. En caso de resultar agraciado, o cliente poderá gastar a cantidade recibida en calquera dos 86 negocios de hostalería e comercio local que participan no MercAres. O obxectivo final é impulsar a actividade comercial mediante un ciclo de consumo que beneficie e enriqueza a contorna municipal.

O MercAres busca estimular o consumo local, ademais da promoción dun estilo de vida máis sostible e solidario, fortalecendo o consumo de proximidade.