O Concello anuncia a instalación de tres Mini Puntos Limpos Fixos no Municipio

O Concello de Ares anuncia a posta en marcha dunha nova iniciativa de sustentabilidade ambiental na localidade: a instalación de tres mini puntos limpos fixos.

Este proxecto, impulsado pola Concellaría de Medio Ambiente, conta cun orzamento total de 11.890 euros (IVE incluído), financiado tanto polo propio Concello como pola Consellería de Medio Ambiente a través dos Fondos Europeos Next Generation, cunha subvención outorgada de 7.840 euros.

Lucía Blanco, concelleira de Medio Ambiente, proporcionou detalles sobre estes mini puntos limpos, concibidos para transformar a xestión de residuos e fomentar prácticas ambientais responsables. Contarán con paneis de 122 x 88 cm protexidos con vidros de seguridade, facilitando a súa integración estética e funcional na contorna urbana.

Dotados de sete compartimientos independentes, os mini puntos limpos simplificarán a clasificación e disposición eficiente de residuos. Contarán cun material adecuado para asegurar a súa durabilidade, e as súas dimensións (longo 1,10 m, ancho 0,28 m, alto 2,10 m) garantirán unha presenza harmoniosa na paisaxe urbana.

A concelleira de Medio Ambiente, Lucía Blanco, destacou que “coa introdución destes mini puntos limpos, buscamos activamente fomentar a recollida selectiva de residuos. Queremos que a veciñanza de Ares convértanse en axentes crave no proceso de separación en orixe, contribuíndo así ao coidado da nosa contorna.”

Estes puntos limpos estarán estratexicamente situados para facilitar a disposición adecuada de residuos como pilas, lámpadas, cápsulas de café, RAEEs e outros elementos de difícil tratamento. A iniciativa non só simplificará a vida cotiá dos residentes, senón que tamén promoverá prácticas respectuosas co medio ambiente.