Ares tamén se converte en escenario da serie “Rapa”!

A semana pasada, o noso municipio foi o lugar elixido para a filmación da serie “Rapa”, producida por Portocabo para Movistar +. Este thriller conta coas actuacións de Javier Cámara e Mónica López, baixo a dirección de Jorge Coira.

A gravación nas terras aresás tivo lugar o pasado venres e abarcou diversos puntos do núcleo urbano, como a praia e a praza da Constitución. Ademais, filmáronse escenas en varias localizacións do municipio, incluíndo Chanteiro e Lubre.

Alma Barrón, a concelleira de Cultura da localidade, resaltou a colaboración na filmación desta produción, continuando unha tradición que abarcou importantes obras e que servirá como unha excelente oportunidade para mostrar Ares. Así mesmo, reafirmou o compromiso do Concello en apoiar tanto proxectos audiovisuais como outras iniciativas.

Desta maneira, Ares suma un novo traballo ao seu historial de filmación de películas e series ao longo do tempo, incluíndo títulos como “Padre Casares”, “Julieta”, “Concepción Arenal: a visitadora de cárceres”, “Saudade de ti” e, máis recentemente, a serie “Clanes” e o anuncio de “Vivamos como galegos”.