O Festival “Espazos Sonoros” ofrece unha experiencia de música antiga en Ares

A Concellería de Cultura de Ares anuncia unha actuación que formará parte do Festival “Espazos Sonoros”. Este evento terá lugar o 3 de setembro e brindará aos asistentes a oportunidade de mergullarse nun taller de achegamento á música antiga nunha contorna tan especial como Santa Catalina de Montefaro.

O Festival “Espazos Sonoros” é un proxecto cultural organizado en colaboración coa Deputación da Coruña, que converte ao municipio de Ares nun dos 6 destinos de toda a provincia onde se levará a cabo esta experiencia única que fusiona a música e o patrimonio cultural.

Este taller, programado para o 3 de setembro, permitirá aos asistentes explorar as particularidades da música antiga nunha contorna que evoca o pasado histórico e cultural de Ares. Santa Catalina de Montefaro converterase no escenario para aprender sobre os ritmos e melodías que ecoaban en épocas antigas, conectando así o presente coa herdanza musical do pasado.

No Taller de Achegamento á Música Antiga, un dos eventos máis destacados na programación de “Espazos Sonoros”, fomentarase a participación activa do público, permitíndolles estar do outro lado do escenario e formar parte da actividade mediante a interpretación de obras simples de música antiga. Isto estará guiado por cantantes profesionais baixo a dirección de Enrique López-Cortón, pianista, organista, cantante e director da prestixiosa Capella Sancta Maria, quen previamente foi bolseiro pola Deputación da Coruña e actualmente está asentado en Ámsterdam.

No evento que se desenvolverá no mosteiro de Santa Catalina, o público interactuará cos membros da mencionada formación e recibirá consellos para a aprendizaxe, sen necesidade de coñecementos previos de canto ou polifonía. Ademais, durante a xornada, poderase gozar dun pequeno programa de música interpretado pola Capella Sancta Maria.

Ademais, para os participantes no Taller de Achegamento á Música Antiga, está programada unha visita comentada ao longo do día ao conxunto do mosteiro. A visita será guiada polo arqueólogo Anxo Concheiro Coello e percorrerá diferentes dependencias, incluíndo o claustro, as antigas cociñas, os restos da sala capitular e as pinturas murais, entre outros.

A capacidade para a actividade, dirixida a todos os públicos, ten un límite de 70 participantes, e as inscricións realizaranse do 29 ao 31 de agosto, a través do correo: actividades@espazossonoros.org.

Trátase dunha oportunidade única para mergullarse na maxia da música antiga nun dos recunchos máis emblemáticos da nosa contorna. Non te perdas esta experiencia que combina historia, música e patrimonio cultural!