O XI Campionato de Chave “Concello de Ares” levarase a cabo o vindeiro sábado no Parque Rosalía de Ares.

Neste evento, reuniranse ao redor de trinta chaveiros da zona.

O parque municipal de Rosalía será a contorna para albergar a undécima edición deste torneo. A partir das 11:00 horas, seis equipos da comarca competirán en dúas quendas polo galardón.
Despois dunha intensa xornada de competición, o evento concluirá ao redor das 18:00 horas, momento no cal se levará a cabo a cerimonia de entrega de trofeos.

A organización deste campionato recae na Asociación de Amigos da Chave de Ferrolterra, en colaboración co Concello de Ares. Un dos obxectivos principais deste evento é promocionar e manter vivo o deporte tradicional da chave, o cal ten un gran arraigamento no municipio.