Encontro mensual do club de lectura municipal na Biblioteca

O pasado venres, o club de lectura municipal reuniuse unha vez máis na Biblioteca Municipal para debater e analizar a obra seleccionada do mes. Nesta ocasión, o equipo bibliotecario coordinou a discusión ao redor da obra “O pan a secas”, escrita polo recoñecido autor marroquí Mohamed Chukri.

A reunión, que se celebra regularmente o último venres de cada mes, reúne a apaixonados lectores do municipio, que atopan neste espazo a oportunidade de compartir as súas reflexións sobre diferentes obras literarias.

“O pan a secas” é unha obra autobiográfica que transporta aos lectores á infancia e mocidade do autor en Tetuán, Marrocos. Cun estilo cru e realista, Chukri describe unha contorna de pobreza e adversidades que deixou unha profunda impresión nos asistentes.

Durante a reunión, os participantes tiveron a oportunidade de expresar as súas impresións iniciais e destacar diversos aspectos da obra. Algúns resaltaron a capacidade do autor para transmitir as emocións e os desafíos aos que se enfrontou durante a súa vida, mentres que outros reflexionaron sobre a importancia da obra como testemuño cultural e social dunha época e lugar específicos.

O club de lectura municipal continúa brindando un espazo para explorar a literatura, fomentar o diálogo e enriquecer a experiencia de lectura. A próxima reunión levarase a cabo proximamente, onde se seleccionará unha nova obra para a súa lectura e análise colectivo!