El Ayuntamiento presenta la oferta deportiva municipal para el verano: Campamentos deportivos urbanos, Juegos en las parroquias, Juventud Verano Activo y Te mueve VeraneAres

Comparte esta nota de prensa

A área de Deportes desprega unha ampla planificación que abrangue dende os máis pequenos, con xogos nas parroquias e un campamento urbán, á mocidade, incluíndo 9 programacións como manexo de drons, grappling ou danzas urbanas.

O municipio de Ares comeza a quentar os motores para a chegada do verán, despregando como é habitual unha ampla variedade de actividades co foco posto tanto na conciliación como na diversión, cunha planificación que abrague desnde os máis pequenos á mocidade.

Na mañá de hoxe, a Concellaría de Deportes anunciou os eixos do VeraneAres Deportivo 2023, o programa que se desenvolverá ao longo de xullo e agosto en tres principais quincenas ou quendas: do 3 ao 14 de xullo (1ª quenda), do 17 ao 31 de xullo (2ª quenda) e do 1 ao 14 de agosto (3ª quenda).

Porén, a esta oferta deportiva haberá que engadir os restantes eventos específicos que recalarán no municipio e que se anunciarán ao longo dos vindeiros días: dende campus de fútbol e baloncesto á milla urbana ou travesía a nado.

Unha aposta pola conciliación familiar a través do deporte

Pola outra banda, os xogos nas parroquias seguirán a dinamizar os núcleos sociais de Cervás, Caamouco e Chanteiro, tamén aliviando a pais, nais, avós e outros membros das familias na súa cotiandade. Os xogos nas parroquias, tendo en conta o aumento de habitantes neses espazos, promoverá a convivencia entre iguais a través do lúdico e do deportivo.

9 principais actividades para as rapazas e rapaces

Baixo o nome de “Xuventude Verán Activo”, a Concellaría de Deportes propón á rapazada dos 12 aos 16 anos diferentes actividades máis complexas e específicas, que inclúen dende o contacto coas novas tecnoloxías ao movemento e o eido náutico.

Ares terá, por exemplo, grupos de manexo de drons; paddlesurf, kaiak e voleipraia; deportes de raqueta como padel ou tenis de mesa, baseadas, e ata a práctica de  Jiu-Jitsu, grappling ou danzas urbanas. Todas elas contarán con 12 prazas por quincena en cada grupo.

A inscrición para este conxunto de actividades arrancará o luns, 12 de xuño, ata o 19 no caso de empadroad@s e, dende o 21 en adiante, para non-empadroad@s, con variedade de prezos en función do que se elixa. A reserva de prazas será telemática no apartado de VeraneAres Deportivo 2023, dentro da páxina web municipal (www.concellodeares.gal).

Dúas actividades deportivas ao aire libre e totalmente de balde

Paralelamente a este proceso de reserva, o municipio contará con sesións de balde de ZumbAres e bailes latinos, sobre todo tras a boa acollida nos períodos estivais pasados. Son actividades que hibridan a música, o deporte, a diversión e o ocio ao aire libre.

Durante todo o mes de xullo e a primeira quincena de agosto, a Praza da Constitución de Ares encherase de coreografías e deporte de 20:30 a 21:30 horas. Os martes desenvolveranse as sesións de baile latino, mentres que todos os xoves haberá clases de zumba.

As inscricións neste caso teñen un proceso distinto ás anteriores: serán reservas por xornada ata as 11:00 horas do día anterior á actividade, ben no 981 448 057, ben inscribíndose en persoa na Alianza Aresana.

ENLACES FORMULARIOS INSCRICIÓNS: O período de inscrición abrirá este luns, 12 de xuño, ata o luns, 19 (no caso de empadroad@s). Dende o 21 en adiante, poderán solicitar prazas o resto de persoas.

Pódeche interesar

Notas de prensa

Hoy conmemoramos el nacimiento de una de las voces literarias más importantes de toda Galicia, esa que iluminó nuestra cultura desde el siglo XIX y que aún pervive en la actualidad: Rosalía de Castro, la gran poeta y autora de Cantares Gallegos. El Ayuntamiento se suma al Día de Rosalía que se celebra este 23 de febrero y recordamos su figura, fundamental para comprender la identidad de los gallegos y gallegas!